Sunday 26 January 2014

nota dari hati untuk someone

Kau tahu? Kenapa aku masih perhati Kenapa aku masih peduli Kenapa aku masih tersenyum Walau hakikatnya aku sakit? Kerana aku masih sayang

Please. I hope. You will never give up. On me.
Putus asa dengan kau? Tak pernah Bosan dengan kau? Tak pernah Penat layan kerenah kau? Tak pernah Nak menduakan kau? Tak pernah terpikir.

aku sedih, aku senyum. aku menangis, aku senyum. aku sakit hati, aku senyum. aku nak tunjuk kat kau, yang aku kuat. tapi tak, aku lemah.

Kekuatan doa. Hati kita sakit. Allah berikan kesembuhan. Kita lemah. Allah pinjamkan kekuatan. Hati kita resah. Allah berikan ketenangan.

Duka di dunia hanya sementara Duka di akhirat selamanya-lamanya Afala Tatafakkarun? Laa ilaaha illaLLaah MuhammadurrasuluLLaah.
Aku nak bahagia. Dengan kau. Sebelum aku mati. Tak lama dah boleh hidup.

Rindu nak otp. rindu nak jumpa. rindu nak dengar kau gelak. rindu nak tengok senyuman kau. rindu nak gurau manja dgn kau. rindu sangat.





No comments:

Post a Comment