Tuesday, 10 December 2013

"A DAY SHOULD BE REMEMBER"PART 1

TADAA..ASSALAMUALAIKUM GEGUYSS.SASHA HERE,,uhmm hee td i dating u know u know haha..dating grr dating ker smpi ad 3 llki waw hebat haha..xdela gurau je..key tday uhm 10/12/2013 si senget nk sgt jmpe aq haha lol me too..okey nsibla everything goes fine uhmm hehe..key jnji kol 10 enn erm cm tak knl nicha hahaha..kol 10???11 la jwbnye,,aduh aq x boleh doh tabiat ni huhu..time g lib ritue ngan member pon sme kte kol 9 dtg kol 11 hah yu lgy teruk hahah.pdahal aq da bgun awll haish masalah rumah tgge lahnieyh..dgn adik2 aq nye yg tgedik2 nk ikut mueheheh hri len tkmau plak kuar aduii aduii sabo jela enn..huhu,,okey frst ibu nk brkfast jgk oh my ohmy aq da ouh pllease jgn la hang sini mom..then seb baik parking pnuh gile then aq ckp..buuu drop sha kt sini jela pndai2la sha jln cri kwn huhu..then seb bek ah ibu drop enn lps bgy angpau haha..pdtu dr dlm kompleks tu brjln selaju yg mngkin hahah kluar dr bngunan tu lintas chett mcm bdak kecik hlang mak thu jln sorang2 aq mle nk nges mle nk mnyesal x bwk kwn huhu mne pena aq jln srang2 mcm ni lulz.klau ad phea dah lme unni pimpin aq..rndu unni :') okey jln bapak punye laju haha tak cntrol ayu da weyy tkut nenek tu mrh haha..then nek ah lift mslh plak aq taktau tgkt bpe haha..naik la satu2 tingkt haha cer bygkn lawak gile penad tauu round pehhh...key exercise lol^^..key smpi la tgkt 5 bhai ats skli then trun blik tgkt 4 haha lol kt situ rupenye bowling..pstu bkk pntu rse cm eyh apsal mcm tmbus snooker jehnih..bapak cuak haha aq da pikir wuwuw dlm ni msty ad llki bdn bsr2 nk blasah org mcm dlm filem gituh huhu..yela mne penah aq g situh enn trus kuar pstu jmpe pintu fuhhh selamat jmpe gk pintu bowling tp x msuk pon haha malu malu malu..ni lgy satu mslh aq -.- mmg x de ubatnye dr kecik mcm tu..haishh,,okey tggu ah smpi dr 11.00 smpi 11.30 pstuh nk nges dah sobsobsob dnial ni takmhu kluar ke amik aq..wuwuw aq nk nges da,,seyes x tipuu..sakit kaki brdiri sejam tau wuwuw kt luar tu haha,,lol..nseb sunyi xde org sgt..so chill jela smbil usha pmndgn dr bwh..best gk enn huhu,,pastu lalu ah bpe ekor mamat..tgok aq dr ats bwh lmpang nk lempang --" thula aq cute haha..ngokk..tak thu ke aq da ade tunang..pstu aq pndg kerek jela enn kt mamat tu hhaha,,dnial warning jgn gatal2 huhu aq ermm yelaa..pastu lme gk la enn bru nmpk nieyl ngan ultraman a.k.a syamil kluar aq da err SMILE SHA SMILE HEHE elsited gile tunang aq dtg rse nk lmpng je mke dye hahah boleh plak rindu tp nk lmpang,,,okey mle la adegan nk dnial ajak ikut dea,,hehe aq pon gedik2 tanak ikut,,,xdela gedik mne manja lah ktekn huhu,,rndu nk mnje haha ad pluang so sha apelagi muehehe..STORY TO BE CONTINUE

No comments:

Post a Comment